Sidor

söndag 28 december 2008

Åh nej, jag missade 13.37!

Shit pommes! Det bär verkligen av snart! Idag har vi söndag. Det betyder att det bara är fem dagar kvar här hemma. FEM DAGAR, fingrarna på en hand. Gud! Jag borde bli nervös snart. Jag håller mig lugn än så länge, men nervositeten lär ju attackera snart.

Nu är det i alla fall på riktigt, för jag tänker i skrivande stund börja packa! Jag tänker förbereda inför packning om inte annat. Det här blir kul, jag kommer kunna ta med mig så mycket grejer, då jag blir nerkörd av mina föräldrar. Tur är väl det, jag hade inte kommit långt på 25 kilo. Men det är ju ett välkänt faktum att Marie är expert på att packa.
Det kommer bli himla tomt på mitt rum. Undrar om det kommer eka...

Ikväll blir det mys med Erica, vi gör ett nytt försök.

Ha det, så hörs vi sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar