Sidor

tisdag 16 augusti 2011

sjukt arbetsfast


Jisses. Min första lediga dag som arbetslös to-be-student. En produktiv dag.
Startade upp med en snabb morgonprommis i Kungladugårdstrakten. Då snackar vi uppförsbackar och stigar. Riktigt skönt. Men jag märkte hur jäkla ur form jag faktiskt är för tillfället. Blev riktigt svag i benen emellanåt.
Kände att jag förtjänade mysfrukost och gick därför till ICA och köpte jordgubbsyoghurt och frömacka. Fick dessvärre slänga i mig detta innan jag hoppade på vagnen till gymmet. ÄNTLIGEN säger jag bara. Underbara, älskade yoga. Kändes fantastiskt att vara tillbaka på mattan. Även där märkte jag vilken tjockis jag blivit under sommaren. Where am I going?

Med motionen avklarad begav jag mig till x-jobbet för att laga champinjonsoppa och käka kakdeg. (Bajs. Jag hatar att jag har noll respekt för mig själv just nu.) Det blev inte så mycket arbetslöshet att tala om.

Avslutade dagen med ett besöka en flamingofamilj i Flatås. Och det var väl det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar