Sidor

torsdag 18 augusti 2011

kycklingwraps, espresso och folköl







Tjena och hej. Håller på att väcka liv i min halvmosiga hjärna. (Nu ville fingrarna skriva "mitt hjärta". Betyder det något?)
Kom hem strax innan 01 i natt, efter att ha sålt bärs och wraps på Kulturkalaset. Jag och Linda hade grymt kul, där vi stod i vår lilla röda stuga vid Saluhallen och betade av kön på rekordtid. I bakgrunden hördes stand up-komiker till en början, men fram emot tiotiden gick Sahara Hotnight på scenen. Då skakade de säckbeklädda väggarna kan jag lova.


Nu ska jag ta min rödflammiga hud och bege mig till tandläkaren i Varberg. På vägen hem tar jag med mig Erica. Kalaskalaskalas!


Under kvällen blev vi matade med langos, från killen bredvid. Vi undvek dryck i största möjliga mån, då vi inte ville pissa på bajjamajjan. Blä!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar