Sidor

onsdag 12 oktober 2011

ny form

Om det här inlägget aldrig skulle bli publicerat, betyder förmodligen det att jag kvävts. Sitter (läs: ligger) i sängen och försöker tänja ut mina nya byxor. "Den här storleken ska du ha, ABSOLUT inte större!" Känns lite som att ha blivit svald av en anakonda. Eller ja, sannorlikheten att det skulle vara bekvämare på insidan av en orm är ganska så mycket större än att jag någonsin kommer kunna ta ett normalt andetag i de här brallorna. Tur är det väl i alla fall att jag är snygg i dem. Jag kommer inte dö med hela smörpaketet sålt så att säga.

Dessutom har jag löst jeansjackeproblemet idag. Är liksom lite oövervinnerlig denna onsdag.

Och för att inte bara uttrycka ytligheter - pepp för att det är sjukt mycket sol och pepp för jag vill börja skriva en tenta jag inte ens vet vad den ska vara om än. Men det hade varit så himla skönt att bara kunna fokusera på att fira helg när det väl blir helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar