Sidor

onsdag 5 oktober 2011

det blir vad man gör det till


En av tre kanelisar jag tryckte i mig igår. Alla smakade typ FANTASTISKT. Satan!

Min höstförkylning har eskalerat kraftigt under natten. Eller? Nej. Huvud, näsa, hals har nog bara inte kommit igång än. Trist. Dagen känns dock ändå ljus, även om det just nu är ganska stor brist på ljus i form av avsaknaden på sol-himmel.

Dagen är ledig (läs: föreläsningsfri) bortsett från en träff med mentorsgruppen på eftermiddagen. Andra tentan skickades in igår och det känns väl ungefär mest underbart. Borta ur skallen.

Två fria dagar ligger för mina fötter. Idag borde jag hinna med att:
putsa skor
måla naglarna
baka något av äpplena jag plockade i Nadjas trädgård
fixa lite på mitt rum (glöm för Guds skull inte att vattna blommorna!)
spela alfapet och dricka te med Monique.

Nu är frukosten tuggad och svald och det är alltså dags att ta tag i det här som kommer att göra min dag en himla massa trivsam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar