Sidor

söndag 2 oktober 2011

tjock och fnissig



Tjej i pizzakoma. Vill egentligen dö litegranna, men har inte tid med det just nu. Bör läsa 60 sidor i Western Ethics och bör redogöra för Platons analogi om rättrådighet.


Mest av allt vill jag spela fotboll och skriva framtidslistor. Antar att jag får skjuta på den sistnämnda önskningen något. Egentligen stod fortsatta studietankar på schemat inför kvällen, men hej och hå - lackar i planeringen. Detta till trots att jag har ägnat hela dagen åt att plugga. It's a never ending story.


Som någon slags tröst gentemot detta är väl ändå att jag finner en liten del njutning av att läsa. Om man ändå kunde bli lite smartare på köpet.

...och som varje gång jag bloggar, upptäcker jag efter ett tag att allting låter trist. Återkommer när jag funnit total lycka eller lärt mig bemästra konsten att illusionera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar