Sidor

lördag 24 juli 2010

monster boots

Jag har två hem. Det här (bl a så klart) hände under två dagar i Varberg:

  • Sol och bad på Getterön med mor, far och Anette.
  • Grillade fiskspett med ovanstående.
  • Bubblande rosé och pinsam choklad med käraste Magdalena i solnedgången
  • Lunch på Stinas med efterföljande glass på torget med Erica.

  • Sol och mys med min ludna vän i trädgården.
  • Förtärning av ägg/fanta på altanen.
  • Middag och en massa vin med Sara G och Robin på Harry's.



  • Bästa frukosten på altanen.

  • Namnsdagsglass på kulingen. (Jag fick tom vlja smaker åt far!)

Idag har jag jobbat mest hela dagen, och firade således min hemkomst med falafel i tunnbröd med ajvar relish, en massa grönsaker och ceasardressing.
Nu har jag ätit för många aladdin-hjärtan och mår lite illa.

Och där har vi inlägg 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar