Sidor

fredag 18 juni 2010

my floors turned into dancefloors

Det är fredag och jag ligger ungefär två veckor efter med sömnen. Syrendoftande sommarnätter får en lätt att glömma bort allt det där som man tror sig vara så viktigt. Som att hänga i sängen t ex. Tur att man tar sitt förnuft till fånga och stannar uppe hela natten och dricker öl på göteborska krogar istället.

Jag önskar mig soluppgång vid 04 året runt.

Efter att ha burit runt på min bag-in-bag-in-bag (väskan väger bly för att den är packad med väskor - inte datorer, ombyte, jordnötssmör och tandkräm) massor av vagnsstationer bort, fick jag åka snålis med min mor till Varberg.
Japp, nu är jag i Varberg. I Varberg och väntar på krubb. DDock tror jag att min plan inte fungerar speciellt bra, då mina föräldrar tycks göra exakt samma sak - vänta på att j a g ska grilla laxkotletterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar