Sidor

onsdag 23 juni 2010

givin' it my all

Visst känns det lite somrigt idag? Ja, i alla fall ikväll.
En lååång morgon på jobbet, avrundades alldeles perfekt med ett litet sött pojkgäng på på Café Cosmos. Jag, Robin, Simon och Anton fikade hamburgare och kokoskakor samtisigt som vi lekte världens bästa lek - 1,2,3.

Jag och Robin drog in storkovan då vi valde ett alldeles utmärkt stiligt kompispar. Muhu!

Jag fortsatte min onsdag på gymmet, tillsammans med ett gäng biffar. Jag gillar mitt nya gym, men det är alltid så tungt. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det lättar snart.

För att slå ihjäl lite tid i väntan på 16, slank jag in på Hemköp för att köpa paprikor och halloumi. Imorgon åker jag nämligen till Varberg och grillar med de bästa av vänner. Midsommarafton firas med någon annans vänner.

Ikväll har jag för första gången på över ett år, laddat mobilen med ny musik - så nu blir det hårdträning inför Arvikafestivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar