Sidor

fredag 18 juni 2010

in my mind you're all retards anyhow

Min första mobiltelefon med kamera var en nokia. Den var grå och ihopfällbar.
Det allra roligaste den visste om var att fotografera mig. Vilken tur då - för jag kamouflerade mig som en kameleont på den gamla goa' tiden.

I december 2004 bakade jag och Carro kladdkaka i mitt kök. Då hade jag tydligen våfflat håret.

I början av april 2005 tyckte jag uppenbarligen att rött var en fin färg att pryda sitt huvud med...

...Men en månad senare insåg jag min sanna natur. Eller?

I juli samma år levde jag i mina kamouflagebyxor, ungefär dygnet runt.
I februari 2006 tröttnade jag återigen på att vara ett ljushuvud och återgick till det där lite rödaktiga.
I slutet av sommaren förstod jag att jag behövde gå mörkare. Så det blev mörkmörkt och dystert.

Tills slutet av augusti började närma sig - och med det - ljusare tider.
Se där ja. Bar, naken, exposed. Nervös och rädd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar