Sidor

söndag 20 juni 2010

I keep dancing under stairs


Med en halvmåne till vänster och en solnedgång till höger, firar jag att en underbar helg går mot sitt slut.
Lördagen blev kantad av glamour till den grad att skumpa intogs både till frukost, lunch och middag. Färska jordgubbar, rara små vänner i tiaror och tyllklänningen förgyllde morgonen till perfektion.
Efter att ha smakat på ägglikören ur äggflaskan och insett att den smakade ägg-ägg, begav jag mig ut på äventyr i Kärradal. Att fira Lennart och Ullas 50-årsdagar med en fantastisk buffé, gräsmattebugg och tårframkallande tal, var en fin upplevelse jag inte kommer lägga bakom mig i första taget. Att dessutom få träffa alla dessa Willenheimrar på köpet, gjorde en grym kväll grymmare.
Några piruetter på Cheers dansgolv var en bra avslutning på kalasandet innan jag och Marie gjorde inbrott i random lägenhet och skedade i en soffa.

Jag har sovit för få och arbetat för många timmar för att vara vaken vid den här tiden. Ha det gött i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar