Sidor

onsdag 22 juli 2009

this is what we call the night between

Då sitter jag här, uppkopplad och allt, i min källare. I Nijverdal. En ny familj har jag också. Ytterligare en fem-åring, en manlig variant. Och två stycken tjejer som går att snacka Family Guy med. Synd att jag inte kan något om Family Guy bara. Men möjligheten finns där. Skönt att veta. De är typ 11 och 13 eller något. Riktiga åldringar.
Mitt monster gick precis och la sig. Klockan 22.00!? Det är TRE timmar senare än vanligt. Må Gud hjälpe henne att sova länge i morgon, annars kommer vi få en djävulsk mini-människa att ta hand om i morgon.

Förhoppningsvis är min vän Vanessa inte på semester. Det hade varit kul att träffa någon man känner här. Och vem vet, kanske ger jag Balls And Brains en ny chans i helgen. Ni mins väl?
För er som undrar, är Män Som Hatar Kvinnor återigen med mig. Dock några fler sidor färdigläst.
Nej du. Nu ska jag ta och njuta av mitt rum, som innehåller både de ena och de andra trevligheterna. Vi kan ju börja med det egna badrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar