Sidor

lördag 4 juli 2009

sweet home

Tjenamoss! Här kommer ett inlägg från Varberg. Tyvärr får jag inte internet att fungera på laptopen, så förvänta er ingen uppsjö ord från mig. Dessutom är det ju semester. Då vill väl ingen häna framför datorn ändå.

Nadja. jag har precis målat naglarna. Färgen skulle jag vilja kalla neon-rosa/röd. (Du skulle väl kalla den blå antar jag...) Det roliga med den är att den är matt. Inte glansig över huvud taget. Vi kommer säkert kunna spedera minst 15 miuter runt det hjär ämnet när vi träffas i Holland igen!

Här i Varberg är värmen verkligen påträngande. Jag har redan gått igenom både hajen och kvantum, från golv till tak, på grejer som måste konsumeras innan hemfärden. Baksidan är redan använd som solterass och ikväll vankas fest i Ericas nyrenoverade lägenhet. Livet leker i Sverige med andra ord.

Nu ska det ätas färskpotatis med gräddfil och gräslök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar