Sidor

lördag 13 oktober 2012

hektiskt helgschema

Hej på er! Det är lördagmorgon och min plan är att smälta frukosten i rekordfart. Jag har krupit ner i sängen igen och gömt mig bakom datorn. Tänk om man kunde stanna här en stund till. Ville unna mig stillhet och lyx nu när det ändå är helg och allt, men inser nu att jag faktiskt har mindre tid på mig än vanligt. Allt för att det blev sen hemgång från kulturnatta igår. Haha, eller ja. Linda och jag nöjde oss med en burleske-show och ett glas vin innan vi tackade för i år och bussade oss hem. Var i säng strax innan tolv och förmodligen i sovande tillstånd innan halv ett, men det krävs ju fortfarande en framställning av alarmet med ett par timmar. Om man ska orka göra något den här lördagen vs. Och det vill jag ju. Alla krafter ska plockas fram. 
Mitt första mission var tänkt attbli ett cardio/bröstpass på gymmet. Men det finns som sagt ingen tid till det. Istället får det bli en löprunda och alltså veckans andra utomhusaktivitet. Solen kämpar bakom molnhimmel och vinden viner i trädkronorna utanför fönstret. Undrar hur mycket den här grötklumpen kommer sinka mig... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar