Sidor

tisdag 16 oktober 2012

gladdagar

God morgon! Ytterligare en natt av för få sovtimmar. Men så himla värt ändå. Kvällen spenderades i bästa sällskap av klasskompisar och födelsedagsbarn. Tårta, kaffedrinkar och den bästa serien i nutidshistoria. Innan dess hanns det med att fira fina tentaresultat på Posthotellet. 
Eftersom min telefon varit/är på villovägar, var det en del som behövdes fixas på stan tillsammans med mamma, så även henne fick man mysa med. Kalasmåndag helt enkelt! 

Är för tillfället i full färd med tvätt. Fylld till bredden av varmt kaffe, kånkar jag tunga påsen upp och ned för trappor. Det känns i bröstet. Riktigt välförtjänt träningsvärk. Idag blir det ben/rumpa-passet, och där har jag inte lika lätt att få känningar dagen efter. Men. Jag ska ge allt. 

Tisdagen kommer även den att bli amazing, då jag äntligen kommer iväg till Varberg och får träffa Erica och bebismagen. Hallå? Bebismage. Hur knäppt? Innan dess blir det träff med gruppen och omvärldsanalyserande till 1000. Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar