Sidor

onsdag 3 oktober 2012

där jag står nu

Tjena! Sitter lite som på nålar just nu. Grannen (som förmodligen har sitt trinettkök vägg-i-vägg med min kudd-sida av sängen, har börjat diska. Eller? Det smäller och brakar, slår i skåpsdörrar och spolas. Har han aldrig diskat förut? Eller har han aldrig diskat så högt förut? 

Idag har jag, i full Nike-mundering, köttat lite ben och lite rump på gymmet. Tillsammans med Linda. Fick dock vänta snällt på henne i 30 minuter, vilka jag fördrev på rullband och crosstrainern. M Å S T E ut och springa nu. Min plan är leta mig ut på vägarna i morgon bitti. Tror ni det kommer regna? 
Måste dessutom nöta teknik på knäböj (därav bilden) och sluta käka massa dumheter. Det är som att min kropp ställt in sig på att gå i ide. Samlar en massa hull runt musklerna som samtidigt faktiskt växer så det knakar. Det har har tagit mig fram till ett plus på vågen. Ah. Dumma våg! Är väl egentligen inget att bry sig om, men målet var ju att komma  i en sådan där trevligt slimmad form relativt snabbt efter sommar-sjukdom och arbetsskador (moffa hamburgerbröd). Jaja. Jag har verktygen, motivationen och viljan. Snart så! 
Föresten tänkte ni väl inte glömma bort kanelbullens egna dag imorgon? 

Nu ska jag rita i viktiga papper och sedan mysa lite med Mr Mac innan jag somnar sött.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar