Sidor

måndag 29 juni 2009

When did the journey become a reality


Det kryllar av spindlar här just nu. Rena Spider man-hang out:et. Själv har jag ingenting emot dem. Delar man dock hus med fyra insektsrädda holländare, då kan man ibland önska att sådana här underbarheter inte existerade bland daggdroppar och morgonluft. Nu ljög jag. Jag kommer alltid behöva spindelhus.



Idag har det stekts. En brun Emma vill ni väl ha hem? Framåt går det. Synd bara att inte benen fattar galoppen.
Jag har också hunnit med att promenera och en cykla med Nads, läsa ut en bok, äta wonton soppa utan wontons, fått höra en hemlighet, pratat med mor min och skjutit upp städning till en dag i framtiden.
Tänk om man bara kunde ligga på mage med en handduk under sig och en sol över sig - en hel dag.

1 kommentar: