Sidor

fredag 12 juni 2009

safty pins holding up the things that make you mine

Idag känner jag mig som han den där tjocka pojken med små vingar på ryggen och en pilpåge i handen. Ni vet han som får folk att falla pladask för varandra.
Jag erbjöd mig igår att laga en "killer"-middag till till Z och DJ, då de firar tio år tillsammans. Så i afton blir det en måltid med svin-influensa-tema. Tex mex for the win!

Vädret ser just nu ut att bjuda på en riktigt trevlig dag.
Lilla P och Leffe Järnrör är sjuka och borteskorterade till Oma och Opa, vilket ger Nadja en hel förmiddag av ensamhet. Skönt!

Robin. Jag har börjat vattna Bali, så att han ska bli fit for fight tills du kommer hit!

Nej, dags att få vardagsrummet att lukta barrträd!

1 kommentar:

  1. åååååå vad glad jag blev:D saknar bali sjukt mkt!

    SvaraRadera