Sidor

torsdag 15 november 2012

pigg för att vara trött

Hej. Har ni haft en fin dag? Min har varit så himla kort, fast lång på samma gång. Och när solen går ner tänker jag att det är slut på aktiviteter. Men det är nästan aldrig så längre. Nä, nu får man knappt aldrig vara inomhus på kvällarna. Sjukt bra tycker jag. Måste få den här kroppen att vänja sig vid att dagarna inte slutar vid mörkrets infall. 
Nog om det. 
Startade dagen med sovmorgon till halv sju. Behövdes verkligen, för jag har varit pigg sedan jag vaknade (hm. lite pinsamt att jag nyss mindes min illa tupplur efter gymbesöket i morse.). Uträttade stordåd i form av tyngdlyftning innan jag gick hem och läste om politiska skandaler. När eftermiddagen var nådd var det dags att träffa nya gruppy i skolan. Vi har intervjuat journalister om opinionsundersökningar. Skitkul då det märks att de mer än gärna låter oss ta deras naturliga roll en stund. 
Dags att klä på sig och trava ut i... natten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar