Sidor

tisdag 20 november 2012

sniff och snark



Såååå trött. Är min super-rutin ur funktion eller har jag f*ckat upp den själv genom att tupplura på eftermiddagen, dricka en kopiös mängd kaffe för sent och avsluta dagen med Ink Master i sängen? Förmodligen det sistnämnda. Natten resulterade således i alldeles för få sovna timmar, och här sitter jag med ett stress-hjärta och ungefär en hel nät-bok för för lite inläst text. Min tid är dyrbar. För jäkla dyr. Andra dagen jag prioriterar bort både sömn och träning till förmån för plugg och hm... saker-jag-tycker-bättre-om. 
Egentligen borde jag vara än duktigare på att sluta pilla med annat och fokusera på alla miljoner bokstäver som borde läsas, tas in, förstås, formuleras om och produceras till eget. 
Mest vill jag åka till min Guddotter och stanna där tills hon blir gammal. Haha. Nä, seriöst. Bebistid hade varit bäst-tid. Skulle även sitta fint med lite mamma-tid. Och en dos klasskompis-tid. Och öl-tid. 

Nu ska jag sluta upp med att vara face-bitter. Är ju faktiskt mitt gladaste på samma gång. Lite stressad bare. Och lite arg för att jag inte fått klappa en hantel på ett par dagar. Äsch. Puss på er landkrabbor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar