Sidor

söndag 23 maj 2010

is it just faith

Jag skulle vilja säga att det var riktigt trevligt att sluta redan klockan 14 idag. Det här vädret gör ju att man blir helt sprallig och jag vill utnyttja det så mycket som möjligt. Synd bara att den gamle kroppen spökar både här och där.

Gårdagskvällen spenderades delvis i Landala med mina söta små vänner. Det hade varit riktigt trevligt att ha följt med dem till spontanfesten, men någon gång måste man ju växa upp och inse sina begränsningar. Ett morgonpass på cafét efter galen dansnatt är inte att rekomendera.
nej, jag fick snällt ta mina osiga kläder och åka hem till kyrkogården vid halv 12-tiden.

Mitt i min allra djupaste skönhetssömn vaknade jag av telefonen. Redan morgon?, tänkte jag. Icke. Det var Magda som hade en stund över för att ringa och säga att hon tyckte att jag skulle flytta tillbaka till Varberg igen. Jag önskar att någon ringde och bad mig om det varje natt. Det hade gjort mig helt grön av lycka!

Nu väntar jag på Emeli och Ella som kommer med fika alldeles strax. Vi ska promenera ner till hamnen och mysa i solen. Åh, det här förtjänar jag så nedrans mycket!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar