Sidor

fredag 18 december 2009

I'm your man

Åh vilken fin och mysig dag. Gick emot mina principer och följde med till skolan, då jag faktiskt kunde sovit om jag ville. Men vem säger nej till att pulsa i snö klockan 8 en fredagsmorgon? Efter att ha använt Jip som mänskligt sköld mot vinande snöbollar X antal gånger, följde jag och Monstret med våra partners in crime för en sista frukost i Griends finaste kök! Nybakade scones med ost och nyponmarmelad, och så trevligt sällskap såklart.
Nu har jag och mitt monster kommit hem från en utflykt med släden. Vi tog en vända till centrum, där jag fixade det sista inför jul. En marknadslunch bestående av rökt makrill och lax i bröd, hann vi också med. Och några medhavda och hembakade pepparkakor slank ner.
Nu är det ända jag vill att somna i soffan till Michael Bublé. Det är fina grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar