Sidor

lördag 24 oktober 2009

day in a heart

Hej hej. Idag är det lördag och Marie har sin födelsedagsfest på Sound Garden ikväll. Det har vi sett fram emot ett bra tag nu, och äntligen är dagen här. Frågan är bara vad man ska ha på sig och hur man ska få med allting till Amstelveen. Inte nog med kläder och locktänger. Nej, här ska det släpas på soppor och Hermans. Tur att jag går på gym och har pumpade muskler. Mihi!

Jag låg vaken inatt och var sugen på godis. Ja, jag var nog inte vaken bara för att jag var sugen på godis, men ni förstår säkert. Nu när jag vaknade trodde jag såklart att jag fortfarande var sugen, så jag gick och hämtade min orangea påse från Hemmakväll (ni Varbergsbor vet vad jag snackar om!) och åt några bitar. Några bitar innan frukost brukar ju vara tillåtet om man har sin onyttiga dag, eller? Så var inte fallet idag. Nej, nu sitter jag här och mår illa, och någon frukost kommer jag nog inte få ner på länge. I och för sig skulle det inte vara hela världen om frukosten hoppades just idag då Marie ska bjuda på tapas, tårta och rossini kvällen till ära. Åh.

Jaha. Klädproblemet. Varför har man aldrig något att ta på sig när det väl är dags? Jo, så här är det. Vissa lägger pengar på andra grejer. Japp, så är det.

Hör senare!

1 kommentar: