Sidor

lördag 17 oktober 2009

if you want me to

Tjenamoss! Här sitter jag och myser under en filt. Huset är tyst. Och kallt. Men jag har doftljus, så allt är okej ändå. Jag är faktiskt i full färd med att äta middag. Det har jag varit de senaste 90 minutrarna. Jag kör nämnligen en dipp-måltid.
Vill ni ha en punktlista? Här får ni en.
- Jag satte på mig svinlånga lösisar och blev på så sätt lite finare.
- Jag drack röd sprit direkt ur flaskan och snurrade runt några varv i sängen.
- Jag cyklade blixtsnabbt till tåget och hjälpte en drunken person att köpa biljett.
- Jag drack mörkt öl på en studentbar.
- Vi blev bjudna på strong bow av en manlig kvinna.
- Jag somnade mot Maries axel på nattbussen.
- Vid lunch-tid åt jag ett medium/rare-ägg till frukost i Maries kök. Med Kalle!
- Något senare var Marie en ängel och lånade ut sina kängor till mig. Mina fossingar är fortfarande ömma efter dans på Vive La Vie.
- Jag hade sittplats på en knökad spårvagn. En spårvagn som jag delade med bl a Lucy Liu. Ja, en låtsass såklart.
- Jag hittade en perfekt födelsedagspresent till Skye, men upptäckte att kön var ungefär två kilometer för lång och ställde tillbaks den i hyllan.
- Jag impulsköpte två mjuka och blå saker på H&M. Knäppt.
- Jag hade absolut ingenting att göra på tåget, så jag låtsades att jag var trött, men sneglade istället på han bredvid.
- Jag drack en två-euros fruktdryck som tydligen skulle innehålla 14 päron och 46 blåbär.
- Jag bar upp min middag till rummet och tände doftljus. Doft, doft!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar