Sidor

måndag 11 juli 2011

Det här kanske kan bli ett vilseledande inlägg. Ja, ni kanske faktiskt får för er att jag uppstått från de döda. Men icke. Så är det faktiskt inte alls. Inte ens lite.
Fortfarande död. Tyvärr.
Det kanske är meningen att det ska vara så där på sommaren. Surt och bittert. Antar att jag fortsätter på det spåret ett tag till.
Mest åker jag båt. Fram och tillbaka till Danmark. 7 gånger i veckan. Fruktansvärt ospännande. De stunder jag lyckats ta mig över landgången, brukar jag åka vagnen hem för att lägga mig. Nästan med en gång. Inte för att jag är trött.

Och nu äter jag fett också. Mest som ett experiment. Men också för att jag totalfailar på att vara snygg.

Nu ligger tvätten i maskinen och jag har satt på mig något brunt. Dags att gå en runda.
Och vi hörs snart. Med all säkerhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar