Sidor

lördag 28 augusti 2010

one thing to do

Det blev ingen tapas igår. Inte heller någon sangria eller Magda. Desto mer ser vi fram emot nästa spanska afton!

För min del blev det istället Medelhavsmusslor och vin, tillsammans med min bästa vän. Och på detta, även en utekväll i miniatyr. Härliga ledighet!

I morse väcktes jag av Simon som flugit upp ur sängen, när han upptäckte att vi borde ha varit redo för förmiddagsloppis för länge sedan. Mitt second hand-fynd fick bli en rund sockerkaksform för fem pix.

Nu har jag kuckelurat under filten i soffan någon timma eller två, och önskar att jag vore mer sugen på att trampa iväg till gymmet, än vad jag i sanningens namn är. Tyvärr räckte energin av en luden persika och en jordig rädisa, inte längre än att jag orkade snöra på mig träningsskorna.
VART I HELA FRIDENS NAMN HAR MIN TRÄNINGSMOTIVATION TAGIT VÄGEN?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar