Sidor

söndag 22 augusti 2010

cookies, vodka shots and some sucking

Solen gick upp och ner över Göteborg även den här söndagen. I Holland kunde man alltid räkna med fint väder på söndagar. Ett säkert kort för trevliga bakis-utflykter med andra ord.

Jag har haft en riktig helg. En två dagar lång lördag-söndag-helg. Jag har gjort allt som ska göras på en riktig helg. Dvs haft en myskväll med film och finbesök i form av Azta, umgåtts över middag med fina vänner, druckit bärs på barer hela natten, vaknat upp med linserna fortfarande i ögonen och sovit i soffan från och till en hel dag.
Galenskap. Ren galenskap.

Längst ner ser ni det nya tillskottet i min familj. Ja, för att låta riktigt tragisk blev vi inte en familj fören min Electrolux Ergo Space med 13 meter sladd flyttade in. Jag planerar att skaffa många söta långhalsade barn med denne snygging.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar