Sidor

tisdag 1 februari 2011

Mentalist, pannkakor och darriga ben

En trött Emma idag. Eller ja. Hela dagen har inte gått i trötthetstecken, men från och med att jag satte min fot på gymmet, kändes det som att all energi rann ur mig. Det gick inte pissdåligt att träna dock. Man blir bara grinig när man inte kan ge allt. Eller var det det jag gjorde? Gav allt? I så fall har jag inte mycket att komma med.

Förmodligen är det regnet som gör mig deppisch idag. Fast jag är ju inte putt. Jag är ju glad. Ännu gladare blev jag när jag testade ett nytt recept på min favoriträtt. Pannkakor. Och Gud vad goda de blev. Försöker lägga upp receptet på mattan, men det ser ut som att ShapeMeUp ligger nere för tillfället. Ni borde kika in lite senare och se om de dykt upp.

Nu tänkte jag inta soffpossition (döh, jag kan ju inte läsa några bloggar heller!?) och kolla in några avsnitt av The Mentalist.. Hoho, Patrick Jane är sjukt charmig.
Måste hålla mig porta från den mörka chokladen i kväll. Har unnat mig två dagar i rad nu. Men den är ju så god att suga på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar