Sidor

torsdag 17 september 2009

made in house

Dagen har varit full av göromål. Släng och fläng åt alla de möjliga håll. Cykeln har gått lika varm som ugnen. En sats chokladmuffins och en väldans massa kanelbullar (KANALbullar, om pappa själv får välja), har med omsorg bakats under förmiddagen. Imorgon ska vi nämnligen fira Leons 24:e födelsedag på en bar i närheten av Anne Franks gamla lya. Då ska det också firas med kir, eller kir royal. Jag kan ju inte påstå annat än att jag ser fram emot annat än att återförenas med min gamle vän(?).

Och för er som inte glömt. 2.7 kg ner. Inget jag kan skryta med när jag haft en månad på mig. Det enda jag kan göra nu är väl att dra åt tyglarna ännu mer antar jag.
Ingen mjölk och inget kaffe. Jag kommer dessutom utesluta mitt mellanmål på eftermiddagen.

1 kommentar:

  1. heje:)
    jadå, klart ja har en adress:)
    Nathalie Sander
    Breåsvägen box139
    31193 Långås

    SvaraRadera