Sidor

torsdag 6 augusti 2009

sweet as sugar

Myggbett och värme. Värme och myggbett.
Tydligen ska det inte finnas några myggor här. Bara vattenmyggor, men de bits inte. Oturligt nog flyger de muterade vattenmyggorna in genom mitt vidöppna fönster om kvällarna och sprutar ut sitt muterade gift i hålen de gör i min hud med sin muterade snabel. Och fy satan vad de kliar sedan! Idag var det dock värmen som väckte mig. Den här stekande solen får mig att svettas som en gris på morgnarna.


Marie kom hit och myste med mig och tjejerna igår. Vi åt hemmagjord tomatsoppa, rökt lax och räkor. "Om barnen själv får välja!" Och så drack vi sangria. Inte de små förståss.
Nu ställs jag bara inför frågan - How to get a Marie up from the bed before one a'clock...?
Sailors familj har skaffat valp. Sugar.

1 kommentar:

  1. fan vilket smickrande underbett du lyckades fånga på bild ;)

    SvaraRadera