Sidor

måndag 18 april 2011

spritter det i dig också

Jag är alldeles för glad för att vara sann. Underbart utvilad och laddad med havregrynsenergi. Termometern visar på 9 grader och solen sticker mig i ögonen. Jag kan höra småfåglarna kvittra utanför fönstret och det bara spritter i hela kroppen. Det är vår nu. På riktigt liksom. Jag tänkte börja dagen med att packa upp min semestervecka (läs. slänga en miljard linnen och shorts i smutstvätten). Sedan tänkte jag fylla en annan väska med träningskläder, handduk och protein och bege mig till gymmet. Är dunderladdad för vad som ska ske där. Dvs massor av flåsning och konkande. Taggisch till tusen. Taggar också för att denna veckan blir bästa och finaste ever! Sol och massa ta-vara-på-ledighet. Hörs och tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar