Sidor

torsdag 30 september 2010

flies


Morsning korsning!
Här sitter jag i kökssolen och äter färsk ananas, som ni med tränat öga säkert redan har skådat. Lite havregrynsgröt slank också ner till frukost. Nu har jag liksom en doftaura av kanel som förföljer mig.
Efter att jag lyckades få med mig Marie på en (not-so-very-fast)power walk i går eftermiddag, degade vi i soffan framför hela fyra stycken mad men-avsnitt. Det blev läggdags strax efter 22 och jag somnade som en sten med en gång. Där av mitt tidiga uppvaknande denna morgon. (Halv 8 för den som undrar.)

På dagens schema står först en promenad, sedan solning och yoga och till sist ett kvällspass på cafét. Ikväll kommer jag få sällskap av mamma, som ska bowla med jobbet och sedan sova över här. Mysigt!

Nej, nu ska jag leta fram lite glutenfria recept till alla stackars allergiker som sorgset tvingas köpa en chokladboll för en 20 när de besöker oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar